Avui he vist un spot publicitari que m’ha posat la pell de gallina, no només perquè sigui d’aquí, a la vora de casa, sinó perquè m’ha fet sentir amor y tendresa en els pocs minuts que dura.
La publicitat tradicional s’enfoca en vendre productes o serveis mostrant-nos en anuncis vistosos i impactants els beneficis del que ens poden oferir. Però això no es suficient. Estem saturats de publicitat que no ens aporta absolutament res, ens bombardegen amb anuncis per tot arreu i hem desenvolupat un filtre per ignorar tot això.
Les persones som emoció. Les nostres preses de decisions a l’hora de fer o no fer una cosa, a l’hora de comprar o no comprar un producte o a l’hora de contractar o no contractar a algú, es basen en el sentiment que ens aporti o no allò que hem d’adquirir.
Per tant, les marques han de canviar. Han de mostrar empatia i fer-nos sentir emocions perquè ens decantem per una o una altra. Ens han de fer sentir la marca, els seus valors i la seva personalitat per poder crear un vincle amb ella i que confiem en els seus productes i/o serveis. Això és la publicitat emocional.
La Brava es una cervesa inspirada en la Costa Brava, en les seves platges i colors, en la nostra terra. Elaborada amb ingredients naturals i produïda amb amor i tendresa.
El seu spot publicitari es un reclam a la bellesa del mar de la Costa Brava que ens fa posar la pell de gallina i ens fa estimar, encara més, allò que tenim al costat de casa.
Os deixo el vídeo perquè jutgeu per vosaltres mateixos.
[su_youtube_advanced url=»https://www.youtube.com/watch?v=2lYMN60t4Kk» rel=»no» https=»yes»]
[bctt tweet=»A mi també m’ha posat la pell de gallina l’spot publicitari de @labravabeer»]
Aquí teniu el link al seu web:
Espero que os hagi agradat el post. Si es així compartiu-lo i deixeu els vostres comentaris.